Klachten / Retourneren

Het is uiteraard heel vervelend als u een klacht heeft over onze producten. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht omtrent de levering volgens onze procedure regels, zoals hieronder is benoemd, te volgen. Wij doen dan ons uiterste best om uw klacht zo goed mogelijk voor u op te lossen. 

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar Info@lachgas-bestellen.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”

Onze gegevens:
Tel: 070 4300 987
E-mail: Info@lachgas-bestellen.nl

Wij zullen uw klacht altijd binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mochten wij meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Retourneren

1.     Schades of leveringsfouten:
Is het ontvangen pakket incompleet of defect? Meld dit dan zo snel mogelijk, u heeft hiervoor na aflevering 24 uur de tijd. Omschrijf duidelijk wat de schade of het defect is en voeg hierbij zichtbare schade foto’s toe.  Stuur ons een e-mail (Info@lachgas-bestellen.nl) met onderstaande zaken:

 
  • Een duidelijke omschrijving van het gebrek of de schade(‘s). Graag ook een foto met daarop zichtbare schade
  • Vermeld altijd uw naam (of de naam waaronder is besteld) en het ordernummer
  • Na ontvangst van de melding geven wij u reactie, met indien van toepassing de retourinstructies
2.     Retournering; defect artikel binnen of buiten de garantieperiode:
Heeft u binnen de garantieperiode een defect artikel, mail ons dan naar Info@lachgas-bestellen.nl met uw gegevens en een korte omschrijving van de klacht. U ontvangt dan via de e-mail instructies.
 

LET OP: Mocht blijken dat het defect is ontstaan door onjuist gebruik, dan zijn wij genoodzaakt u alsnog de gemaakte kosten op dat moment in rekening te brengen.

Wilt u een defect buiten de garantieperiode retourneren? Neem dan via de mail contact met ons op.

3.     Retourneren – binnen 14 dagen:
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren, mits de verzegeling niet verbroken is. Bij verbreking van de verzegeling is uw bestelling definitief en kan deze niet meer geretourneerd worden. Mocht u gebruik maken van uw herroepingsrecht, dan heeft u na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via Info@lachgas-bestellen.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Bij een retour die valt onder “Retournering – binnen 14 dagen” zijn de retour kosten voor eigen rekening.

4.     Retourinstructies – binnen 14 dagen:
Producten dienen schoon en compleet retour gestuurd te worden. Stuur indien mogelijk de producten terug in de meegeleverde originele kartonnen doos.

5.     Retouradres:
Producten die retour worden gestuurd kunt u richten aan:
Products4u
Burgermeester de bruijnelaan 115
3331AD
Zwijndrecht

o.v.v. uw order nummer.